25 april 2010

Hitta nya bloggar

Tack Bland nystan och papper för din uppskattning. Men hur hittar man nya intressanta bloggar? Med hjälp av kommentarer och länkar hittas nya bloggar. En del återkommer man till och en del faller i glömska. Utmärkelser ska skickas vidare. Mitt förslag är att skicka den till de som inte får så många kommentarer och inte har några räkneverk. Läser någon min blogg? Alla vill nog att det ska finnas någon som läser och förhoppningsvis lämnar något spår efter sig.
Skickar därmed denna Vackra Bloggare Utmärkelse till Varva ned och Märta Stina.
Vidare ska man berätta sju sanningar om sig själv. Här är några sen förut och här är några nya:
  • morgonpigg
  • det som är värt att göras är värt att göras väl
  • beslut och handling skola vara ett
  • tycker inte om att laga mat men bakar gärna
  • lyssnar gärna på P1 men glömmer oftast bort att byta till den kanalen
  • läser gärna en bok dock helst ingen deckare
  • min arm har blivit mycket bättre än den var i vintras

5 kommentarer:

Sunna sa...

Härligt att höra om armen och vi har många likheter

Elin Markusson sa...

Kul o läsa andras handarbetsbloggar. :)
Man hittar ofta bloggar via kommentarer, eller jag har hitta många via Stickamera.
Min blogg: http://flitigafingrar.wordpress.com/

Carina sa...

Jätteroligt att stöta på andra bloggare som har samma inställning som jag har. Både angående bloggandet och små utmärkelser som skickas runt. Jag har nog hittat alla bloggar på min numera långa favoritlista via kommentarer och andras bloggar. Och man behöver all uppmuntran man kan få.
Kram på dig

Tiol sa...

Jätteroligt att ha hittat till din blogg. Jag läser den gärna.

Skönt att höra att din arm är bättre än vad den varit.
kram//Tina

Märtha Stina sa...

Hej!
Tack för den fina utmärkelsen! (och förlåt att det tagit sån tid för mig att hajja till på den).

Fin blogg du har. Fullt av inspiration. Kanske jag börjar sticka med.
Nu ska jag klura ut sju sanningar om mig själv att skriva på min blogg.

Tack igen
Ha en bra dag
/Märtha Stina