18 augusti 2011

Många bollar i luften


Jag övar på att jonglera. Inför förra helgens 1700-tals marknad hade jag virkat jongleringsbollar. Efter att ha virkat vanliga runda blev det några päron, citroner och äpplen.


Mössa utan ugglor. I övrigt lika som den med ugglor. Beskrivning och garn kommer att kunna köpas från Yll&Tyll inom en snar framtid.


Ska det vara något extra på Fritt efter Fana-koftan? Allt är färdigstickat och monterat. Broderier, virkade dekorationer, spetsvirkat i kanten???? Funderar och funderar.

5 kommentarer:

Otaliga projekt sa...

Koftan är alldeles fantastisk!

Tant Kofta - Lotta Blom sa...

Så fina jongleringsfrukter.
Koftan är så fin, kanske något litet broderi i blått eller grönt som en extra piff men den är väldigt fin som den är.
Med hej fr. Tant Kofta

ylva sa...

Jag satt också och funderade på om jag skulle brodera eller inte...men så började jag och kände att jag ville ha det. Jag har ju i och för sig inte din andra fina tröja setedalskoftan som du broderade på. Den här kanske bara ska någon liten accentfärg någonstan. "Less is more" heter det ju ibland :)

Sunna sa...

så vackert så hälften vore nog

Hanna sa...

Åh, sådana där frukter gillar jag. Du har inga till försäljning? Vore en kul present till syrrans bebis.