14 maj 2013

Här är jag


Klar!

20 kommentarer:

Stickmamma sa...

Hörrududu, snabbis, den blev helt fantastisk! Tänk vad en bok kan inspirera.

Magdalena sa...

åh... jag är mållös... fenomenal! bravo!! :)

Susan sa...

Det er en ualmindeligt smuk trøje :-)

sjusoverskan sa...

Snygg tröja på en snygg tjej!
Kram Inger

Monica sa...

Vilken vacker tröja.

Ruta Ett sa...

Ett fantastiskt konstverk!

Kerstin sa...

Vilken fantastisk tröja! Grattis!

Monica sa...

Snygg!!

Otaliga projekt sa...

Enastående tröja. Och vad fina ni är ihop.

Menageriet sa...

WOW! Detta är en stickning som heter duga!
Vilken otroligt snygg tröja och vilket arbete. Det tålamodet skulle jag också vilja ha.
Nu undrar jag bara? Var kan jag få tag på The Knitter nr 56? Den slipovern som Du stickar är ju nåt som jag också skulle vilja prova på?
Tack för en inspirerande blogg med många fina stickprojekt!
Ha det gott!

Eva sa...

Så läcker!!!
Satt och bläddrade i "Maskor o medeltid" tidigare, sådana mönster blir så härliga tröjor!

Löpmaskan sa...

Å, vilken vacker tröja. Du är så fin i den.

Elisabet sa...

Superfin!

Ing-Marie i Säter sa...

Jag bugar mej djup och imponerat. Så snyyyyggg tröja.

Stickorren sa...

Mycket snygg! Fint och flitigt arbete!

Karin sa...

Om du har en "funclub" för dina beundrare så går jag med i den :) Så otroligt snygg den blev och så fint stickad, mönstret är verkligen jättesnyggt. Ha det bra i din nya fintröja Karin

ylva sa...

Man tappar andan! Så fantastiskt fin!

Blenda sa...

Vackert, grymt imponerande!

Christel Wijk sa...

Tröjan är jätte, jättefin. Härligt mönster.

Titias pyssliga hörna sa...

Men vilken otroligt fin tröja!