2 januari 2014

Ofta en kofta

 
Det här är vad jag håller på med just nu. Det som är kul att sticka på och inte har varit på stickorna så länge. I skåp och korgar finns annat påbörjat som borde göras klart, nån gång. Jag har inte kollat efter utan det blir det jag kommer ihåg.
 
  1. Hörblomst, kofta
  2. Härkeberga guldmantel, tröja
  3. Alcott, kofta
  4. Vine&Clover, tröja
  5. Kofta i pälsull
  6. Kofta i Highland tweed
  7. Grön kofta
  8. Mysterievantar
  9. Loch Lomond, kofta
  10. Ärmar till kofta i Silky Tweed
  11. Kofta från vävmagasinet, ska ev rivas upp
  12. Tvåändsstickade ärmar ska få ett liv!
  13. Härkeberga litet löv, tröja
  14. Två fair isle sjalar som troligen inte blir klara, får bli provlappar.
  15. Lady Mary, sjal
  16. Kofta, dansk pälsull
  17. Kofta, Rauma Finull
  18. Karusell, sjal
  19. Mysterievantar som inte ska göras klara


1 kommentar:

Eva sa...

Jag känner mig nära på elak som blir riktigt glad när jag ser andras långa listor :)
(Maria Gustafsson igår)
Blir liksom liiiiite lättare ha fördrag med egna lager då ;)