6 juni 2010

Mera Härkeberga

Ett par till efter samma mönster. Muddar med mönster från Härkeberga kyrka. Denna gång med blågröna mönsterfärger. Jag stickade klart dom under lördagens stickcafé hos Litet nystan.
Fler bilder finns här. Det är trevligt att sticka omgiven av hyllor med massor av härliga garner.

Det här är inte Yoda utan en son som inte vill bli fotograferad.

Idag väntar kalas hos syster. Vad hon får i present kommer senare även om jag tror att hon inte läser detta innan hon har fått sitt paket.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstod inte förrän efteråt att du var "Tålamodspåsen". Jag följer glatt din blogg och har köpt mängder av dina mönster på Yll & Tyll. Men bättre sent är aldrig.

Litet nystan - butiken med inspirerande garner i naturmaterial sa...

Hej, Vilken toppensyrra du är som ger bort så fin födelsedagspresent!
Hör gärna av dig till mig så vi får rätta till rabatten du skulle ha fått när du handlade i lördags :)

Litet nystan - butiken med inspirerande garner i naturmaterial sa...

Karin på Litet nystan var det alltså som skrev ovanstående :)